Monika Zacharias

CEO

 

 

Dziś jestem graficzką komputerową, oraz fotografką największych imprez związanych z muzyką i kulturą hip-hopu w Polsce. Przez pierwsze 8 lat działałam jako freelancer, natomiast od 4 lat pracuję jako grafik komercyjny.

 

Od dziecka realizowałam się w konkursach plastycznych, mając przyjemność wygrywać kilka z nich jak np. Wojewódzki konkurs plastyczny „Zachowaj piękno Pałuk na kolejne tysiąclecie”.

 

W 2004 roku prowadziłam blogi na Onecie o tematyce zwierząt i kynologii, jako małej dziewczynce z wielkimi marzeniami w tamtym czasie udawało, się wówczas bić rekordy popularności oraz zdobywać nominacje do „Bloga Roku”, i mimo tego, że w grafice byłam samoukiem to uważam wyróżniałam się na tle designu.

 

„Pamiętam jak w 4 klasie podstawówki uczyłam koleżanki posługiwania się Photoshopem. Kiedy miałam 9 lat spełniło się moje marzenie. Wychowująca mnie wówczas samotnie mama, kupiła mi oryginalnego Photoshopa kosztującego wtedy bardzo duże pieniądze jak na tamte czasy bo było to ponad 1000 zł. A dla samotnej matki domyślam się był to wtedy bardzo duży wydatek.”

 

Wraz z rozwojem internetu i portalu YouTube pierwszy swój kanał założyłam w latach 2008-2012 w tematyce gier oraz lifestyle’u. Subskrypcji czyli osób obserwujących w tamtym czasie udało mi się zdobyć aż 10.000. Jak na tamte czasy była to bardzo duża ilość. Byłam również jedną z pierwszych osób z partnerstwem YouTube. Do wiodących sieci partnerskich należały wówczas Fullscreen (lifestyle) i Machinima (stricte gaming). Ja dołączyłam do Fullscreena – i tak jako jedna z pierwszych w Polsce posiadałam banner na górze szablonu i miniaturki na swoim koncie.

Potem lata 2013 – 2016 miałam kolejny kanał tematyka „gaming” czyli gry komputerowe oraz kanał o rapie i kulturze skate – chciałam pokazać pasję, która była ze mną od dziecka i to robiłam. Zaangażowanych odbiorców było wówczas prawie 30.000 subskrypcji ale zrezygnowałam z powodów osobistych.

Brałam tez udział w wielu szkoleniach, między innymi tych organizowanych przez Google w roku 2016 i 2017 (YouTube Space, warsztaty dla Twórców). Wśród nich znalazły się m.in. szkolenia:

 

  • Angażowanie społeczności
  • Budowanie marki kanału
  • Jak w pełni wykorzystać ekosystem Google?
  • Jak z sukcesem pracować z markami?
  • Kamera – podstawy
  • Najważniejsze aspekty green screen
  • Podstawy produkcji
  • Sztuka prezentacji
  • Zdobywanie odbiorców

 

Więcej informacji o moich doświadczeniach znajdziecie Państwo na LinkedIn.