Branding to NIE logo
Branding to zespół cech i wartości reprezentowanych przez Twoją firmę. Jest tożsamy z wartościami i potrzebami Twoich klientów. To pierwszy kontakt klienta z marką – identyfikacja wizualna. Według badań, pierwsze wrażenie w przypadku nowo poznanej osoby wyrabia się w przeciągu 12 sekund i w 55% wpływa na to wygląd. Nasz branding to obraz naszej firmy i nas. Badania wskazują, że pierwsze wrażenie można zmienić, jednak jest to proces trudny. Czy warto zadbać o dobre pierwsze wrażenie?
Branding zyskuje uznanie
Budowanie brandu to zobowiązanie się do swoich podstawowych wartości i wartości klienta. To progresywna historia, a nie poszczególne kampanie. To innowacyjność, zróżnicowanie i szansa na zmianę klientów w lojalistów wiernych Twojej marce.
Kim są Twoi klienci?
Sprecyzujemy grupę docelową Twoich klientów
Podzielimy ich na zainteresowania, wartości i potrzeby
Skorzystamy z marketingu targetowanego w daną grupę docelową
Koncentrujemy się na tej grupie, której możesz dać największą wartość
Jak budujemy branding?
Analiza SWOT
- Gdzie jesteśmy?
Kluczowe założenia
- Dlaczego tu jesteśmy?
Misja, wizja i cele
- Gdzie moglibyśmy być?
Strategia
- Jak możemy to zrobić?
- Jak budować markę?
Wykonanie i zamierzenie
- Co zrobić?
- Jak poszło?
Jaka jest wartość Twojej marki?
Opowiedz nam czym się zajmujesz, a my pomożemy Ci stworzyć strategię.
Korzyści z brandingu
Dostarcza więcej konwersji i sprzedaży
Pozyskuje i zatrzymuje klientów
Nadaje biznesowi wartość
Nadaje natychmiastowego oraz pozytywnego uznania
Wzbudza zaufanie oraz więź emocjonalną
Zwiększa szansę na rozszerzenie marki / franczyzę
Wspiera marketing i kampanie reklamowe
Daje przewagę konkurencyjną
Dostarcza więcej konwersji i sprzedaży
Nadaje biznesowi wartość
Wzbudza zaufanie oraz więź emocjonalną
Wspiera marketing i kampanie reklamowe
Korzyści z brandingu
Pozyskuje i zatrzymuje klientów
Nadaje natychmiastowego oraz pozytywnego uznania
Zwiększa szansę na rozszerzenie marki / franczyzę
Daje przewagę konkurencyjną
Składowe usług wizerunkowych
Zapytaj nas o propozycję
dla Twojej marki
Szanujemy Twój czas. Zadaj nam pytanie, a uzyskasz odpowiedź, która przybliży nas do współpracy.