Lexus Łódź

Marka premium samochodów osobowych

Klient

Grupa Sabaj

Marka

Lexus Łódź

Czas

Lipec 2020 - Obecnie

Zakres współpracy

Oprawa graficzna Social media

Lexus Łódź – Cele

  • Pokazywanie całego zespołu salonu Lexus Łódź w Social Media
  • Tworzenie kontentu, który będzie ciekawy dla odbiorców
  • Zwiększenie zaangażowania fanów
  • Spójny wizerunek marki Lexus Łódź na Facebooku

Wyzwania

  • Wywołanie zainteresowania marką Lexus
  • Nie ograniczanie się wyłącznie do kontentu sprzedażowego
  • Zbudowanie na Facebooku bazy osób, które interesują się motoryzacją

Jak to zrobiliśmy?

1. Stworzyliśmy spójny, dynamiczny layout

W oparciu o globalny brandbook przygotowaliśmy szablony, których ściśle trzymamy się przy publikacji postów. Założyliśmy, że będą one dynamiczne w zależności od typu i celu posta.

2. Zaproponowaliśmy różne typy postów

Celem komunikacji jest zwiększenie zaangażowania, które budujemy poprzez posty:

  • angażujące,
  • ciekawostkowe,
  • ewolucyjne,
  • animacje.

Pokazujemy salon od środka i przedstawiamy pracowników. Komunikujemy sukcesy ambasadorów marki.

3. Na bieżąco przygotowujemy harmonogramy postów

Co miesiąc przygotowujemy pełne harmonogramy postów do akceptacji. Robimy to wedle życzeń klienta – albo na bieżąco albo z góry na cały miesiąc. Harmonogramy umieszczamy na naszej platformie, dzięki czemu klient zawsze ma do nich wgląd.

Zapytaj nas o propozycję
dla Twojej marki

Szanujemy Twój czas. Zadaj nam pytanie, a uzyskasz odpowiedź, która przybliży nas do współpracy.