Hasło “Cechini – nie piję byle czego!” wpisuje się w szerszy projekt, którego horyzontem jest zdrowe społeczeństwo, świadome swoich wyborów konsumenckich, dbające o nasz wspólny dom i prowadzące aktywny tryb życia.
Marka dąży do osiągnięcia tego celu nie tylko poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów i stosowanie ekologicznych materiałów – Cechini Muszyna jest także aktywnie zaangażowana w projekty edukacyjne mające promować zdrowy tryb życia.
Ostatecznie, Cechini to znacznie więcej, niż wyjątkowa, bogata w składniki mineralne woda – to ambitny projekt stworzony dla społeczności.
Cechini Muszyna – cele
- Przedstawienie konsumentom wyjątkowej wody, bogatej w składniki mineralne
- Zaprezentowanie całego wachlarza produktów Cechini Muszyna
- Promocja zdrowego, aktywnego stylu życia
- Zwiększenie zaangażowania fanów
- Odświeżenie wizerunku marki
- Komunikowanie o zaangażowaniu marki we wspieranie młodych, sportowych talentów
Wyzwania
- Wyjście poza standardowy kontent sprzedażowy
- Stworzenie aktywnej społeczności wokół marki
- Przedstawienie wyjątkowości produktów marki pod względem ich składu
- Uświadomienie
Jak to zrobiliśmy?
1. Zadbaliśmy o odpowiednie wyeksponowanie produktów
We współpracy z marką Cechini Muszyna zrobiliśmy profesjonalną sesje produktową – przygotowane przez nas zdjęcia typu packshot stały się podstawą do dalszych działań.
2. Przygotowaliśmy szeroki zakres tematyczny treści
Zależy nam na tym, by komunikacja w mediach społecznościowych marki była spójna, ale nie traciła na różnorodności, dlatego przygotowaliśmy posty:
- angażujące,
- poradnikowe,
- ciekawostkowe,
- infografiki.
3. Na bieżąco przygotowujemy harmonogramy postów
Chcemy, by klient miał pełen wgląd w nasze działania, dlatego pozostajemy w kontakcie na każdym etapie tworzenia harmonogramu – od zarysu i tematyki, przez gotowe treści, aż po grafiki.