Cechini Muszyna

Promocja zdrowego, aktywnego stylu życia

Klient

Cechini Muszyna

Marka

Social Media

Czas

01.2022 - obecnie

Zakres współpracy

Cechini Muszyna Kompleksowa obsługa marki na Facebooku i Instagramie Oprawa graficzna Social media

Hasło “Cechini – nie piję byle czego!” wpisuje się w szerszy projekt, którego horyzontem jest zdrowe społeczeństwo, świadome swoich wyborów konsumenckich, dbające o nasz wspólny dom i prowadzące aktywny tryb życia.

Marka dąży do osiągnięcia tego celu nie tylko poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów i stosowanie ekologicznych materiałów – Cechini Muszyna jest także aktywnie zaangażowana w projekty edukacyjne mające promować zdrowy tryb życia.

Ostatecznie, Cechini to znacznie więcej, niż wyjątkowa, bogata w składniki mineralne woda – to ambitny projekt stworzony dla społeczności.

 

 

Cechini Muszyna – cele

  • Przedstawienie konsumentom wyjątkowej wody,  bogatej w składniki mineralne 
  • Zaprezentowanie całego wachlarza produktów Cechini Muszyna
  • Promocja zdrowego, aktywnego stylu życia
  • Zwiększenie zaangażowania fanów
  • Odświeżenie wizerunku marki
  • Komunikowanie o zaangażowaniu marki we wspieranie młodych, sportowych talentów

Wyzwania

  • Wyjście poza standardowy kontent sprzedażowy
  • Stworzenie aktywnej społeczności wokół marki
  • Przedstawienie wyjątkowości produktów marki pod względem ich składu 
  • Uświadomienie

 

Jak to zrobiliśmy?

      1. Zadbaliśmy o odpowiednie wyeksponowanie produktów
We współpracy z marką Cechini Muszyna zrobiliśmy profesjonalną sesje produktową – przygotowane przez nas zdjęcia typu packshot stały się podstawą do dalszych działań.

 

     2. Przygotowaliśmy szeroki zakres tematyczny treści

Zależy nam na tym, by komunikacja w mediach społecznościowych marki była spójna, ale nie traciła na różnorodności, dlatego przygotowaliśmy posty:

  • angażujące,
  • poradnikowe,
  • ciekawostkowe,
  • infografiki.

     3. Na bieżąco przygotowujemy harmonogramy postów

Chcemy, by klient miał pełen wgląd w nasze działania, dlatego pozostajemy w kontakcie na każdym etapie tworzenia harmonogramu – od zarysu i tematyki, przez gotowe treści, aż po grafiki.

Zapytaj nas o propozycję
dla Twojej marki

Szanujemy Twój czas. Zadaj nam pytanie, a uzyskasz odpowiedź, która przybliży nas do współpracy.