Lexus Łódź – Cele
- Pokazywanie całego zespołu salonu Lexus Łódź w Social Media
- Tworzenie kontentu, który będzie ciekawy dla odbiorców
- Zwiększenie zaangażowania fanów
- Spójny wizerunek marki Lexus Łódź na Facebooku
Wyzwania
- Wywołanie zainteresowania marką Lexus
- Nie ograniczanie się wyłącznie do kontentu sprzedażowego
- Zbudowanie na Facebooku bazy osób, które interesują się motoryzacją
Jak to zrobiliśmy?
1. Stworzyliśmy spójny, dynamiczny layout
W oparciu o globalny brandbook przygotowaliśmy szablony, których ściśle trzymamy się przy publikacji postów. Założyliśmy, że będą one dynamiczne w zależności od typu i celu posta.
2. Zaproponowaliśmy różne typy postów
Celem komunikacji jest zwiększenie zaangażowania, które budujemy poprzez posty:
- angażujące,
- ciekawostkowe,
- ewolucyjne,
- animacje.
Pokazujemy salon od środka i przedstawiamy pracowników. Komunikujemy sukcesy ambasadorów marki.
3. Na bieżąco przygotowujemy harmonogramy postów
Co miesiąc przygotowujemy pełne harmonogramy postów do akceptacji. Robimy to wedle życzeń klienta – albo na bieżąco albo z góry na cały miesiąc. Harmonogramy umieszczamy na naszej platformie, dzięki czemu klient zawsze ma do nich wgląd.