Papa John’s – Lepsze składniki, lepsza pizza
Hasło Papa John’s nie jest pustą obietnicą. To jest określenie, które mówi nie tylko o jakości pizzy, ale także o lepszym życiu. Słowo “lepsze” nie ma związku tylko ze składnikami i pizzą – rozciąga się ono na promocje, nowe innowacje, społeczność, w której żyjemy i ostatecznie lepsze doświadczenia.
„Lepsze składniki, lepsza pizza” to motto kultowej, międzynarodowej sieci pizzerii Papa John’s. Pierwsza restauracja Papa John’s powstała już w 1985 roku, w Jeffersonville w stanie Indiana. Dziś Papa John’s jest uważana za trzecią największą sieć pizzerii, z ponad 5 tys. restauracji. Poza USA, pizzy Papa John’s można skosztować już w ponad 1,6 tys. lokalach w 45 krajach w Europie, Ameryce Południowej i Azji. Znakiem rozpoznawczym marki na całym świecie jest obsesja na punkcie wysokiej jakości w każdym aspekcie – składników, produktów, obsługi.
Cele
- Działania promocyjne wg. brandbooka marki
- Zainteresowanie siecią w Polsce
- Ciekawe kampanie okazyjne
Wyzwania
- Mało znana marka w Polsce
- Wprowadzenie i promocja marki w Warszawie a następnie w całej Polsce
- Elastyczność w czasie lockdownów
- Otwarcie pierwszego lokalu w Niemczech
Jak to zrobiliśmy?
1. Początkowo skupialiśmy się na materiałach promocyjnych POS.
Z Papa John’s współpracujemy głównie graficznie, w opcji subskrypcji graficznej. W ramach pierwszych miesięcy tworzyliśmy materiały promocyjne POS, takie jak ulotki z menu, plakaty czy vouchery.
2. Wykonaliśmy wiele materiałów promocyjnych w celach kampanii.
Tworzyliśmy kreacje wprowadzające nowe produkty, np. Pizza Domowa, Philly Cheesesteak, Papadias, a także tematyczne: np. pierwszy dzień szkoły, Halloween, Boże Narodzenie, Walentynki. Tworzyliśmy także infografiki na temat bezpieczeństwa w czasie pandemii.
3. W ramach przeróżnych kampanii tworzymy grafiki do wykorzystania w Sieci.
Wśród takich grafik są bannery Google, bannery web na stronę w różnych formatach oraz posty na Social Media. Są to materiały zaprojektowane zgodnie z globalnym brandbookiem, jednak każdy z nich jest dynamiczny.