Zakres działań

DTP  +   POS  +   Social Media  +  Digital

„Lepsze składniki, lepsza pizza” to motto kultowej, międzynarodowej sieci pizzerii Papa John’s. Pierwsza restauracja Papa John’s  powstała już w 1985 roku, w Jeffersonville w stanie Indiana. Dziś Papa John’s jest uważana za trzecią największą sieć pizzerii, z ponad 5 tys. restauracji. Poza USA, pizzy Papa John’s można skosztować już w ponad 1,6 tys. lokalach w 45 krajach w Europie, Ameryce Południowej i Azji. Znakiem rozpoznawczym marki na całym świecie jest obsesja na punkcie wysokiej jakości w każdym aspekcie – składników, produktów, obsługi.

  • Papa John's Polska
  • Gastronomia
  • Design, Art Direction
  • 02.2020 - Obecnie
  • http://papajohns.pl
Przygotowujemy wiele materiałów przeznaczonych do druku, tj. plakaty, ulotki, vouchery i infografiki. Nie brakuje bannerów na digital oraz social media.

– Monika Alicja Zacharias / CEO

Hasło Papa John’s nie jest pustą obietnicą. To jest określenie, które mówi nie tylko o jakości pizzy, ale także o lepszym życiu. Słowo “lepsze” nie ma związku tylko ze składnikami i pizzą – rozciąga się ono na promocje, nowe innowacje, społeczność, w której żyjemy i ostatecznie lepsze doświadczenia.

Papa John’s to prawdziwy amerykański gigant na rynku pizzy. Jest jednym z trzech światowych liderów w produkcji i dostawie pizzy. Obecnie istnieje ponad 5 tys. restauracji Papa John’s - 3,5 tys. w Stanach Zjednoczonych i 1,6 tys. w 44 krajach na całym świecie, m. in. w Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Chinach, Wenezueli, Egipcie, Arabii Saudyjskiej, Francji, Hiszpanii, Holandii i Turcji. Zanim Papa John’s pojawi się w Polsce, amerykańska spółka rozpoczęła swój biznes w Rosji i na Białorusi.